اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تا پایان اسفند هر 15 روز یک پروژه افتتاح می‌کنیم

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان اسفند هر 15 روز یکبار یک پروژه افتتاح خواهیم کرد.

تا پایان اسفند هر 15 روز یک پروژه افتتاح می‌کنیم

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس حجت الاسلام امرودی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن های جدید پردیس سینمایی ملت گفت: هنر و تمدن بشری مدیون حاج قاسم سلیمانی است.

وی ادامه داد: حاج قاسم نه تنها امنیت ما و خانواده ها و ناموس ما را حفظ کرد بلکه هنر و تمدن جهان را حفظ کرد و باید به آن افتخار کرد.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران افزود: یادمان نرفته داعشیان با کلیساها و مراکز هنری چه کردند و چه تخریب هایی کردند.

امرودی تصریح کرد: بناست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران تا پایان اسفند ماه هر پانزده روز یک افتتاح فاخر داشته باشد.

وی گفت: مرکز تئاتر باغ کتاب به همراه بلک باکس ها و سالنهای جانبی اش در همین چند روز آینده افتتاح خواهد شد و به شهروندان سپرده می شود.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ادامه داد: در اسفند ماه تعدادی از سینماهایی که سالها فعالیت نداشتند باز فعال خواهند شد.

امرودی افزود: سینما و هنر می تواند سطح ذائقه مردم را بالا ببرد و می تواند زیستن خوب را بیاموزد. سینما و هنر می تواند امنیت اخلاقی هموطنانا را بالا ببرد و سلامت روانی ما را بهبود ببخشد.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: هنر ابزار مهمی است و می تواند حتی در رفع بخشی از مشکلات ترافیکی هم تاثیر گذار باشد

امرودی ادامه داد: ما یک سالی ۵ میلیون بروشور برای مقابله با زلزله و کاهش آثارش پخش کردیم در حالی که خارجی ها یک فیلم تاثیر گذار از زلزله می سازند که جای همه آن ۵ میلیون بروشور کارکردش بیشتر است.

وی گفت: ما افتخارات ملی و تمدن های ملی زیادی داریم که متعلق به همه کشور و همه هموطنان هستند که باید برای ساخت فیلم از آنها تلاش کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ادامه داد: باید از آنچه که داریم و عزت و شرف و دین و ایمان و اخلاق ماست استفاده کنیم و هر چه بتوانیم کمک خواهیم کرد تا این مهم محقق شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول